02 września 2010

Na blogu   http://lemonadechallenges.blogspot.com/ - zdobyłam te cytrynki-czyli 10 zł zniżki w ich sklepie ..Muszę brać udział  w wyzwaniach może na coś sie uzbiera cytrynek ..A teraz troszkę z innej beczki- Ciągle pada - do znudzenia.Dzieci poszły do szkoły .Ja na nocki do pracy .Sił mi brak .Smutno ponuro,cały czas jakaś zdenerwowana jestem - czy to ta pogoda ,czy stres o te dzieci - Bo to synka pierwsza kalsa ,córki czwarta..coś mi cieżko.Ale,, poskakam'' troszke po Blogach i nacieszę oczy waszymi pieknymi pracami .Pozdrawiam Wszystkich TU_ZAGLĄDAJĄCYCH ..

17 komentarzy:

  1. To tak jak ja mam tego "nerwa". Pogoda, stres - to wszystko źle na nas wpływa... Życzę Ci Kochana by słonko wokół zaświeciło i dało Ci więcej radości i uśmiechu ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj u mnie też pogoda paskudna:(

    Mam nadzieję, że słonko na dobre od nas nie odeszło:)

    Życzę więc ładnej pogody i duuuużo cytrynek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zdobycia cytrynki:))I wielu kolejnych!
    Kochana nie smuć się zobaczysz jutro będzię nowy lepszy dzień i ze słonkiem:))Ja jutro wracam do pracy pierwszy dzień po urlopie i wcale mi się niechce tam iść...ale muszę*
    Taki świat*
    Myślami jestem przy Tobie*Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniu gratuluję cytrynki :).
    U nas też ciągle pada, jest ponuro i zimno ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje !!!!

    A nerwami się nie martw. Normalka. Mój synuś pierwszy raz w przedszkolu i też się denerwuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ze zdobycia cytrynek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciukaski :))
    Uśmiechu i ślicznej pogody życzę :*:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zdobycia cytrynki! ... życzę Ci kolejnych.
    A pogoda? Cóż, chyba przyzwyczajać się do takiej nam przyjdzie, byle za dużo z nieba nie lało.
    Uśmiechnij się nawet jak jeszcze jutro nie będzie lepiej ... pozdrawiam, pozytywne myśli ślę:)

    OdpowiedzUsuń

Witam -dziękuję za odwiedziny .Monika..