25 grudnia 2010

świątecznie ..

Dziewczyny jeszcze raz Wesołych Świat Życzę.. Oczywiście dziękuję za otrzymane życzenia i kartki..Zacznę od pierwszej kartki z dziewczynką  i aniołkiem - to jest prezent mój i dziewczyn z piekarni dla pewnej Ewuni .Kartkę zrobiłam oczywiście ja - aniołek kupiony .
 Co do pięknego przepiśnika i przydasi -- Małgosiu dziękuję serdecznie ...http://peniniaart.blogspot.com/.. .. I na końcu taki mały koszyczek wypełniony ozdobami ..Dziękuję za wszystko ..POZDRAWIAM....



8 komentarzy:

  1. Merry Christmas!!! I wish you all the best in 2011!! And forever! )))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty zarówno otrzymane jak i wręczone;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesolych Swiat! WIELKIE DZIEKI za sliczna kartke! wczoraj dostalam i bylo to dla mnie tak ogromne zaskoczenie, ze szok! Takie wyjatkowo przyjemne zaskoczenie! Tymbardziej, ze przez mala chwile bylam zdezorientowana od kogo......pieknie zrobiona kartka. I moj ulubiony motyw!Nawet teraz, kiedy to pisze zdaje sie do mnie usmiechac z kominka na ktorym stoi. Ciesze sie. Jeszcze raz bardzo dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. ohh so many sweet things!!! fabulous!

    OdpowiedzUsuń

Witam -dziękuję za odwiedziny .Monika..