05 października 2011

wymianka

http://galeria-natali.blogspot.com/2011/09/proba-decoupageu.html--z Natalią -wymieniłam się na wycinankowe przydasie i nie tylko..W linku zawarte jest to co ja jej wysłałam..a u mnie na fotce co dostałam..Cieszę się bardzo z wymianki..Zawsze coś innego ciekawego może w ręce wpaść..Jeżeli ktoś chce mogę się powymieniać-mnie interesują teraz wycinanki świąteczne oraz tematyka ślub i ciąża..Może ktoś ma na zbyciu takie wycinanki lub odbitki stempelków,Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny.

4 komentarze:

  1. Moniko super wymianka ,a ile radości,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że coś Ci się przyda! Ja już wykorzystałam wytłaczany papierek od Ciebie - już na blogu - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Witam -dziękuję za odwiedziny .Monika..