12 marca 2012

zaproszenia

Oto - skromne zaproszenia Piotrusia na komunię. Pozdrawiam.

11 komentarzy:

  1. trzymam za słowo ;-)))

    zaproszenie takie jak lubię, bardzo mi się podoba

    pozdrawiam ciepło
    hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękno w prostocie :-) Pozdrawiam wieczornie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne w tej delikatności! Jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie przepiękne :)
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eleganckie i delikatne...śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i delikatne :)
    Ps. wyłącz proszę weryfikację komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny..mam nadzieję ze już wyłączyłam weryfikację..

      Usuń
  7. Niezwykle delikatna-piękna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam -dziękuję za odwiedziny .Monika..