28 kwietnia 2013

W Krakowie...

 Zacznę karteczkowo..
 Miałam zaszczyt poznać  Gosię ..Wspaniała osoba..Fakt ,ze ja wychodzę na fotkach okropnie..ale musiałam się pochwalić światu tą znajomościom..

 Tu moja Rodzinka -na rynaczku..
 Piotruś ..
 I zakupy Na Strychu
 Fifirifi  ...
 Galeria Papieru   
Bardzo lubię te papiery..
 colorhills
Tu papiery i wykrojniczek... Ania jakies zapinki zakupiła..

 Galeria RAE
Papierki i stempelek ..
 studio75
Tu też poczyniłąm zakupy -papiery  ,taśmy i inne dodatki - włąsnie na tym stoisku  poznałam Gosię..
szmek
 a to maty magnetyczne -teraz żałuję że tylko 4 kupiłam ...







Spędziłąm -miło całą sobotę - portwel troszkę ogołociłąm .ale co tam .Oczy naświetliłam .
Kraków pozwiedzałam .
Łabędzie wykarmiłam .
...Pozdrawiam Wszystkich ...

6 komentarzy:

  1. Kochana widzę,że zakupy udane :) Wspaniale było Cię poznać, bardzo się ciesze:)) Buziaki i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ależ Ci zazdroszczę soboty w Krakowie... Ja niestety tylko myślami mogłam tam być :(
    Ale Twoje zakupy bardzo udane - co widać na załączonych fotkach ;) pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rigtig sødt kort du har lavet. Og sikke mange fine indkøb.
    Sjovt at se foto af dig.
    God dag herfra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie odopwiem na twojego posta na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak takie zloty to cała masa pozytywnej energii, a do tego widzę, że i pogoda dopisała :-) czekam zatem na prace, które powstaną z tych piękności:-) ja także lubię papierki GP... pozdrawiam majowo:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zdjęciach wychodzisz pięknie! Nie marudaj tu ;-)) czekam zatem teraz na piękne kartki i inne papierowe cuda jakie wykonasz z zakupów ;-)) Wycieczka wierzę że była super ;-))

    OdpowiedzUsuń

Witam -dziękuję za odwiedziny .Monika..