03 maja 2010

szybki obiadek z dodatkiem Knorra

Dziś jedzonko z torebeczki.polecam serdecznie .Piersi z kurczaka zamarynowałam posiekałam i usmażyłam .Zrobiłam sos  opis na opakowaniu  ,Do tego surówkę ;posiekałam kapustke pekińską,rzodkiewke,ogórek w kostke,pomidorka i cebulke.to wszytko doprawiawiłam do smaku dodalam oliwki z oliwek ..Upiekłam placki pita i je nadziałam .Pychotka ,Na opakowaniu są inne placki .lecz ja wole moje ...Za to kocham sos właśnie ten co poleca Knorr.
 Placki PITA.0,50 dag maki.4 dag drożdzy,odrobina letniej wody .lub mleka do rozczynu.łyżka cukru pudru,1 łyzeczka płaska soli. olej do blaszki.Wiec robie rozczyn z wody lub mleka ,drozdże i troszke mąki,chwilkę czekam aż wyrosnie.dosypuje reszte mąki,, sól ,cukier.wszystko masuje .znowu czekam aż podrosnie.Musi być gęsta masa.Formuje kulki nap;jak na pączki i spłaczczam je robiąc placki o grubości do 1 cm.piekę na wysmarowanej blasze olejem przez 7 minut w temp.230 stopni.w wyglądzie są mało apetyczne i umączone .ale zapewniam pychota.delikatnie przekrawam ,nacinam tak jak widać na fotce - robie tzw.kieszeń.i faszeruje warzywa,, mięsko ,warzywa i sos.polecam .

6 komentarzy:

  1. ależ mi smaka narobiłaś no :) idę coś zaraz chyba upichcić ... co do knorra to bardzo lubię ich fixy

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychota! Tylko kurczę po sosie czosnkowym, który mi z kebabem najlepiej smakuje, trudno wyjść do ludzi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie to wygląda ale przyznam szczeże ze wole
    własne sosy niż z torebki bo sosy to mi akurat wychodzą:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam pitę, zawsze kupowałam gotową, muszę zrobić z Twojego przepisu, zapraszam do siebie po wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda smakowicie :) Ja tylko zmieniłabym mięsko na krążki sojowo-ryżowe i zrobiłabym fala fel :D Wersja wegetariańska ;p

    OdpowiedzUsuń

Witam -dziękuję za odwiedziny .Monika..